Rólam
2020. augusztus 02. írta: RPViki

Rólam

Sziasztok!

Valódi életmódváltásom 2018-ban kezdődött, amikor elkezdtem futni.

Soha nem gondoltam volna, hogy valaha is futócipő kerül a lábamra. Mindig a csapatsportok vonzottak, futni sosem szerettem.

Amikor falura költöztünk, elkezdte piszkálni a fantáziám, hogy milyen jó lehet a szabadban, a töltésen futni... és röpke 16 év után ezt a tervet meg is valósítottam :).

Azóta a mozgás az életem részévé vált. Próbálok viszonylag egészségesen élni, de időnként megengedek magamnak egy is kényeztetést (pl. csoki, pálinka, gin).

Próbálok olyan technikákat követni a sportban (pulzuskontroll, chifutás, mezítlábas futótechnika), hogy ne ártsak magamnak, a sérülések elkerüljenek. Ezt szeretném átadni másoknak is. 

Viki

rolam_kep.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmodvaltas-ajandekokkal.blog.hu/api/trackback/id/tr2316099920
süti beállítások módosítása